Boží fóry

30.12.2023

Aby ten náš život byl boží, měl by ho doprovázet humor a láska. Už proto, že se říká, že Bůh je láska a také se ví, kdy se Bůh nejvíc směje. Když člověk plánuje.

Pokud se od srdce zasmějete, prospějete tím svému zdraví, a navíc smích a humor je bohulibá záležitost.

Jaký je rozdíl mezi Bohem a Klausem? Bůh si nemyslí, že je Klaus (fousaté fóry se dají aktualizovat do současnosti jen tím, že změníte jméno, samozřejmě toho Klause)

K povodním:

Voda stoupá k domu a pán, který tu bydlí se modlí. Vody je maximálně po kolena, tak přijdou policisté a hasiči pána evakuovat. Pán odmítne se slovy, že ho zachrání Bůh. Policisté a hasiči odjedou. Za hodinu vystoupá voda k oknu domu v přízemí, pán se stále modlí a přijíždějí hasiči ve člunu. Pán se slovy, že ho zachrání Bůh, jejich pomoc odmítne. Za další hodinu je voda v domě, pán vyleze do patra, modlí se a blíží se záchranářský vrtulník. I ten pán odmítne. Modlí se až ho strhne velká voda, vezme ho s sebou a pán se utopí. Přijde do nebe a tam vyčítá Bohovi: já se tak modlil, žádal tě o pomoc a tys mi nepomohl. A kdo myslíš, že ti tam třikrát poslal záchranáře?

K výhře ve sportce:

Mladík se modlí k Bohu. Pane Bože, kdybych tak vyhrál ve sportce. Splň mi prosím toto mé přání. Pořád se nic neděje, mladík se stále modlí. Po několika týdnech už to Bůh nevydrží a vykoukne z obláčku: rád bych ti pomohl chlapče, ale můžeš si už konečně vsadit?

K Jobovi:

Job vyčítavě k Bohu: pane Bože, co jsem ti udělal, že sis na mě tak zasedl. Bůh vykoukne z obláčku a odpoví: já ani nevím, ale nějak mě zkrátka sereš.

Ke zdraví:

Bůh se rozhodne sestoupit na Zem a udělat pár zázraků. Sáhne na slepého a on vidí, sáhne na hluchého a on slyší. Jde k chromému člověku na vozíku a ten spustí: na mě ani nesahej, mám invalidní důchod.

Tak ať je ten nový rok boží, ať máme hodně lásky a také se hodně zasmějeme.