Kašlíček a rýmička

16.04.2024

Manželka na mě tak dlouho kašlala, až se mi spustila rýmička. Jo, posmrkal jsem více kapesníků, chvilku to bylo nepříjemné, zejména v noci.

Protože žena kašlala hlavně v noci a já též i v noci smrkal. Ale nekýchal jsem, jen mi více tekly nudle. Co je ale zajímavé, intenzivní smrkání jsem prožil v jednom dni, další dva dny se to významně zlepšilo a čtvrtý den jsem už vůbec nesmrkal.

Tak to prostě mám. Ten můj imunitní systém funguje rychle a kvalitně. Něco proto dělám a jsem šťastný, že se obejdu bez léků. Přiznávám, párkrát jsem si stříknul kapky do nosu. Manželka mě kontrolovala, a to nějak nešlo si nestříknout.

Ale že by mě jako zázrakem pomohly? Tomu nevěřím. Zas na druhou stranu, když neužívám žádné léky a po dlouhé době jsem jedny kapky použil, třeba právě proto zafungovaly.

Ať je to tak, nebo tak, rýmička mě přešla vskutku rychle.